This paper examines recent developments in the role of the university in increasingly knowledge-based societies. The universities play an enhanced role in technological innovation and the relationship between teaching and research is widely being researched. Through this article I will try to draw from my own experiences and try to critically explore how teaching is affecting research and vice versa. The conclusion will look at the future mass higher education.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πληροφορίες
- IV
- Mrs Ismini Vasileiou BSc(Hons), PGCE, EdD, MBCS Work Address Room B328, School of Computing & Mathematics Portland Square, University of Plymouth Plymouth, PL4 8AA
Αρχειοθήκη ιστολογίου
Ετικέτες
- αμφιδρομη μαθηση (1)
- διασπαση προσοχης (1)
- διγλωσσία (1)
- διδασκαλια (1)
- δυσλεξια (1)
- ερευνα (1)
- μαθησιακες δυσκολιες (1)
- billingual (1)
- blended learning (1)
- flexible learning (1)
Αναγνώστες
Traffic
Επισκεψιμότητα
Ισμήνη Βασιλείου 2011. Από το Blogger.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Θα αναρτηθεί μετά απο τον απαραίτητο έλεχγο.
Με εκτίμηση
Ισμήνη Βασιλείου