Λίγα λόγια για την έρευνά μου.

Το ενδιαφέρον μου για την έρευνα στην παιδαγωγική καλλιεργήθηκε σιγά σιγά. Ανέκαθεν πίστευα πως αυτο που με γέμιζε ήταν απλά να κάθομαι σε ένα γραφείο, μακριά από τα βλέμματα του κόσμου και να γράφω κώδικα, άλλωστε πληροφορική σπούδασα :)

Δουλεύοντας ως βοηθός δασκάλου σε κολλεγιο ενώ ήμουν φοιτήτρια, διαπίστωσα πως μου αρέσει η διδασκαλία. Μετά την παρότρυνση των καθηγητών μου, έκανα μάστερ ως εκπαιδευτικός και να 'μαι τώρα λέκτορας στην ανώτατη εκπαίδευση. Η έρευνά μου ποικίλει, κυρίως όμως έχει να κάνει με νέες μορφές διδασκαλίας χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και κατά κύριο λόγο flexible learning.

Το flexible learning ομως σιγά σιγά παίρνει κ άλλες μορφές. Μπορεί κ ένα "παραδοσιακό" πτυχίο να προσφέρει flexible learning χρησιμοποιώντας νέες μεθόδους διδασκαλίας και αναζήτησης. Είναι γεγονός άλλωστε, οτι στην σημερινή εποχή, η επαφή μας με τους υπολογιστές κ το ίντερνετ ειναι καθημερινή.

Εκτός απο flexible learning, ασχολουμαι με διάφορα θέματα που εχουν να κάνουν με την σχέση δασκάλου και φοιτητή, αμφίδρομη διδασκαλία και επίσης διδασκαλία και υποστήριξη ανάμεσα στις φοιτητικές ομάδες. Ένας άλλος τομέας αρκετού ενδιαφέροντος για εμένα ειναι κ οι μαθησιακές δυσκολίες εφόσον καθημερινά συναναστρέφομαι με ΑΜΕΑ στην αιθουσα διδασκαλιας. 


Θα προσπαθήσω μέσα από τις αναρτήσεις μου, να ασχοληθώ με όλα τα παραπάνω θέματα που με ενδιαφέρουν είτε έχω δημοσιεύσει καποια εργασία είτε οχι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Θα αναρτηθεί μετά απο τον απαραίτητο έλεχγο.

Με εκτίμηση
Ισμήνη Βασιλείου