This paper is a review of literature and current information related to blended learning. It will deal with several primary research issues which will include the redefining of the role of student, the role of teacher/tutor, learning and the educational establishment. The paper will analyse and discuss the selection of strategies to increase interactivity and active learning, learner characteristics, learner support and operational issues.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πληροφορίες
- IV
- Mrs Ismini Vasileiou BSc(Hons), PGCE, EdD, MBCS Work Address Room B328, School of Computing & Mathematics Portland Square, University of Plymouth Plymouth, PL4 8AA
Αρχειοθήκη ιστολογίου
Ετικέτες
- αμφιδρομη μαθηση (1)
- διασπαση προσοχης (1)
- διγλωσσία (1)
- διδασκαλια (1)
- δυσλεξια (1)
- ερευνα (1)
- μαθησιακες δυσκολιες (1)
- billingual (1)
- blended learning (1)
- flexible learning (1)
Αναγνώστες
Traffic
Επισκεψιμότητα
Ισμήνη Βασιλείου 2011. Από το Blogger.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Θα αναρτηθεί μετά απο τον απαραίτητο έλεχγο.
Με εκτίμηση
Ισμήνη Βασιλείου